گفتگو با خدا
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهار و آدرس 8491.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خ8491.blogfa.comودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 2363
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



كد موسيقي براي وبلاگ

خطاطي نستعليق آنلاين
چت روم
تماشای بهار




 

 
گفتگو با خدا
 
 
در  رويا هايم ديدم كه با خدا گفتگو مي كنم.
خدا پرسيد پس تو مي خواهي با من گفتگو كني؟ گفتم آري اگر وقت داريد.
خدا خنديد و گفت: وقت من بي نهايت است، در ذهنت چيست كه مي خواهي بپرسي؟
پرسيدم: چه چيز بيشتر شما را متعجب مي سازد؟  
خدا پاسخ داد: كودكي انسان، اينكه آنها از كودكي شان خسته مي شوند، عجله دارند كه        بزرگ شوند و بعد دوباره پس از مدت ها آرزو مي كنند كه كودك باشند. اينكه آنها سلامتي خود را از دست مي دهند تا پول بدست آورند و بعد پولشان را مي دهند تا دوباره سلامتي خود را         بدست آورند.
اينكه با اضطراب به آينده مي نگرند و حال را فراموش مي كنند، بنابراين نه در حال             زندگي مي كنند و نه در آينده.
اينكه آنها به گونه اي زندگي مي كنند كه گويي هرگز نمي ميرند و به گونه اي مي ميرند كه    گويي زندگي نكرده اند.
دستهاي خدا دستانم را گرفت و براي مدتي سكوت كرديم. من دوباره پرسيدم: به عنوان يك پدر مي خواهي كدام درس زندگي را فرزندانت بياموزند؟
او گفت: بياموزند كه آنها نمي توانند ديگران را وادار به دوست داشتن شان كنند. بياموزند كه درست نيست خودشان را با ديگران مقايسه كنند. بياموزند كه فقط چند ثانيه طول مي كشد تا زخم هاي عميقي در قلب آنان كه دوستشان داريم ايجاد كنيم اما سال ها طول مي كشد تا آن  زخم ها التيام يابد. بياموزند آدم هايي هستند كه آنها را دوست دارند و فقط نمي دانند كه چگونه احساساتشان را نشان دهند.
بياموزند كه دو نفر مي توانند همزمان به يك نقطه نگاه كنند و آن را متفاوت ببينند. بياموزند كه كافي نيست فقط آنها ديگران را ببخشند بلكه آنها بايد خود را نيز ببخشند.بياموزند ثروتمند      كسي نيست كه بيشترين را دارد، كسي است كه به كمترين ها نياز دارد.
با خضوع گفتم: از شما به خاطر اين گفتگو متشكرم.آيا چيز ديگري هست كه دوست داريد فرزندانتان بدانند؟
خدا لبخندي زد و گفت: فقط اينكه بدانند من اينجا هستم، هميشه.
    
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 18 خرداد 1393برچسب:, :: 7:46 ::  نويسنده : mostafa